28 Ocak 2017 Cumartesi

FİKRİMÜHİM LE NESCAFE WHİTE CHOCO MOCHA

NESCAFE WHİTE CHOCO MOCHA
 
 
      Bir fikrimühimli paylaşımlarla karşınızdayım. Yeni bir ürün yeni bir lezzeti tanıtacağım. Tabi tanıtımıma maalesef tadan biri olarak değil de tattıran biri olarak başlayacağım.
 
 
      Öncelikle tadamayanlara Nescafe 2 si 1 arada , tadanlara da Nescafe White Choco Mocha  ve vazgeçilmez ay çekirdeğini öneriyorum. Tadım yapan kişiler içinde gittiği her yerde tek sıcak içeceği olan eşimin White choclate mocha tutkusu nescafe ile daha da  pekişti.İş yerindeki arkadaşı ile Nescafe White Choco Mocha  lezzet testinde tadını güzel bulduklarını ifade ettiler. Bundan sonra evimizde ve iş yerinde arkadaşlarımıza ikram edebileceğimiz yeni bir lezzetle tanışmış olduk.
     Diğer tadımcı bayanlar ise şeker oranını yüksek bulduklarını söylediler. Sizde şekerli kahve sevmiyorsanız tadı biraz tatlı gelebilir.Ama kahve şekerli içilir diyorsanız tam size göre. Ya da benim gibi diabet hastası iseniz light  ürünü çıkana kadar bekleyeceksiniz.

 

 
 
 
       Bana Nescafe 2 si 1 arada , 
Sana Nescafe White Choco Mocha .
Tadına bakamasan da ,
 Deneyecek kişi çok aslında. 
 
Bu ürünü denetme fırsatı veren Fikrimühim sitesine teşekkürler....
Soğuk kış günlerinde içinizi ısıtacak lezzet Nescafe White Choco Mocha .
Afiyet olsun.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 yorum:

  1. Ben de denedim ve bence şeker oranı yüksek olmuş. Şeker takıntım yok ama ne bileyim pek sevmedim ben :) Afiyet olsun. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben deneyemedim ama deneyen arkadaşlar şekerinin fazla olduğunu söyledi. Beyaz çikolatanın tadının önüne geçmiş. Umarım yorumlarımız gerekli mercilere ulaşır. Teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  2. Bende çok merak ettim.bir türlü almaya frsatım olmadı.

    Özencik oldum 😁 afiyet seker olsunn kilo olmasın ama 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım denersiniz, light olsa hiç durmayacagim ben de deneyeceğim ama yok malesef. Sevgiler

      Sil
  3. Ben de denemiştim şimdi diyette olduğum için ağzıma sürmüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin o zaman tebrik ediyorum sizi. Ben hiç yapamıyorum malesef. Teşekkürler 😍Sevgiler

      Sil
  4. ah şu diyet.. eşim paranla aç kalıyorsun diyor haklı mı ne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ben hiç istikrarlı değilim tebrik ediyorum. Yorumunuz için teşekkürler 😍

      Sil
  5. Minik bir fincanda yapınca muhteşem oluyor ama bende şekerin biraz azaltılması gerektiğini düşünüyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beyaz çikolatanın önüne geçmiş. Umarım ulaşır yetkililere. Teşekkürler 😊

      Sil
  6. Latte yi hic denemedim.galiba ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de denemedin onun için çevremin yorumlarını paylaştım. Fırsatınız olursa denersiniz nasılsa. Teşekkürler 😉

      Sil
  7. Nwscafe 2si bir arada favorim 👍❤️ Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde tek geçerim.Ben teşekkür ederim:) Sevgiler

      Sil
  8. Ben kargo nedeniyle alamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet değilmiş inşallah daha güzel kampanyalar denk gelir. Teşekkürler :)

      Sil