4 Nisan 2017 Salı

KOKULU TAŞTAN ÇERÇEVE NASIL YAPILIR?

KOKULU TAŞTAN ÇERÇEVE 

kokulu taştan çerçeve
Kokulu Taştan Çerçeve

        Doğum günleri ve bebek görme  hazırlıkları beni farklı malzemelerle tanıştırdı. Keçe, kurdela, sabun, şeker hamuru gibi.Bunlardan bir diğeri ise kokulu taş oldu. Çevremden gördüklerimle yola çıkarak farklı malzemelerle farklı hediyeler yapmaya başladım. Bana özel olmalıydı ve hiç denememiş olmalıydım.Sizleri bilmem ama beni farklı malzemeler daha çok heyecanlandırıyor ve ayrı zevk veriyor.
        Tabi öncesinde neyi nasıl yapacağımı araştırıyorum, fikirler ediniyorum ve bu fikirlere hayal gücümü ekleyip ortaya kendimce tasarımlar çıkarıyorum.
        Gerçekten yapması zevkli, heyecanlı ve sabırlı bir iş kokulu taşlar yapmak. Ben sizlere kendimce kokulu taş tozundan çerçeve yapımını anlatacağım.

Malzemeler:
 - kokulu taş tozu (beyaz ya da renkli)
 - kokulu taş esansı
 -sıcak su
 -istediğiniz şekilde silikon kalıp
- karıştırma kabı
- karıştırmak için kaşık ve ya spatula

Süslemek için
- kurdela
- sıcak silikon
-keçe ve karton
-yapıştırma nazar boncuğu

                 

Yapılışı: Karıştırma kabımıza 2 ölçek tozu koyuyoruz.( Ben hazır mamalarından içinde çıkan kaşıklardan kullandım.) Yine aynı kaşıkla 1 ölçek sıcak su ilave ediyoruz karıştırmaya başlıyoruz.2-3 damla esas döküp tekrar karıştırıyoruz ve kalıbımıza döküyoruz. Yaklaşık 15-20 dk bekliyoruz. Eğer çerçevenizi asmak için bir deliği yoksa yaklaşık 10 dk sonra çöp şişle üzerine yavaşça batırıp deliğimizi açıyoruz. Bu zaman donma süresine göre değişeceği için kontrollü olmamız gerekiyor.

Kokulu Taştan Çerçeve
Kokulu Taştan Çerçeve

        Sonrasında  çerçevenin resim konulacak bölüne uygun karton ve aynı boyuta keçe kesip silikon ile yapıştırıyoruz. Artık resim koyabiliriz

Kokulu Taştan Çerçeve
Kokulu Taştan Çerçeve

          Ben üzerini kurdela ve nazar boncuğu ile süsledim. Sizler üzerini istediğiniz malzemelerle süsleyebilirsiniz.

         Kurdeladan çiçek yapmak için bir sonraki postta görüşürüz.

         Sevdiklerinizle sevgiyle kalın......



70 yorum:

  1. çok güzel olmuş :) emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim, Sevgiyle kalın :)

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenmene sevindim.Sevgiler :)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş beyaz rengi çok severim.emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beyaz gerçekten herşeye yakışıyor.Sevgiyle kalın. ;)

      Sil
  4. Emeğinize sağlık çok cici görünüyor 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Beğendiğinize sevindim. Sevgiler; )

      Sil
  6. Emeğinize sağlık çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumunuz için. 😍 Sevgiyle kalın

      Sil
  7. Merhaba. Elinize sağlık :)
    Çok iyi fikir aslında böylece daha kullanışlı oldu. Not ettim bir kenara bu fikri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İşinize yaradığına sevindim. ;) Sevgiler

      Sil
  8. Ellerine sağlık çok cici görünüyor . Beyaz gerçekten her şeye yakışıyor. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle beyazın huzur ve aydınlık veren bir tarafı var. Teşekkürler. sevgiler; )

      Sil
  9. hiç uğraşamıyorum böyle şeylerle..ama eline sağlık çok tatlı olmuş ;:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle şeyler ilgi , zaman ve emek istiyor. İnanın son zamanlarda ben de hiç uğraşamıyorum.Teşekkür ederim. Sevgiyle kalın;)

      Sil
  10. Ne kadar güzel olmuş yapılışı da çok zor değilmiş öğrenmiş oldum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Evet yapması zevkli ve kolay gerçekten . Sevgiyle kalın. ;)

      Sil
  11. Harika olmuş. Emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın 😊

      Sil
  12. Emeğine sağlık çok güzeller gerçekten. İnsanın bir şeyler üretmesi kadar keyif veren bir şey olamaz. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yaptıkça yapası geliyor insanın. Zevkli uğraşlar. Teşekkürler. Sevgiler 😊

      Sil
  13. Çok güzel :) emegine sağlik

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel ve şık olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benim için bir zevkti.😍

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumun icin 😍 Sevgiler:)

      Sil
  16. Çok güzel görünüyorlar.Ellerinize,emeklerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler zaman ayırdığınız için 🤗

      Sil
  17. Malzemeler ve vaktiniz varsa çok güzel bir çalışma gerçekten, hobi olan işlere bayılıyorum. Çerçeveler çok güzel olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum yeterki malzeme ve zaman olsun çok güzel ürünler çıkıyor ortaya. Ben de zevkle yapıyorum. Teşekkürler güzel yorumun için 😍

      Sil
  18. Çok güzel olmuş bayıldım, bende kızımın doğum gününe böyle bir şeyler yapmak istiyorum ama zormuş gibi geliyordu bir de böyle şeylere çok yatkın olmadığımdan gözümde büyüyor. elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:). Isteyince inanın zor değil daha güzeli yaparsınız eminim. Sevgiler 🤗

      Sil
  19. Ne güzel olmuş.Ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumunuz için 🤗 Sevgiyle kalın

      Sil
  20. Bu malzemelerın maalıyetı nekadr tutuyor, bende cerceve arıyorum da teklılerden, bunu mu yapsam alaam mı dıye dusundum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok pahalı değil. Alalı çok oldu. Fiyatları da aldığıniz yete göre değişiyor tabi. Ben herkes sevdiklerinin fotoğrafını koysun diye düşünerek çerçeve yapmıştım. Güzel oluyor tavsiye ederim. Teşekkürler 😍

      Sil
  21. kokuları ayrıca satılıyor mu? bana hediye olarak isimlik gelmişti çok güzel kokuyordu ama artık kokmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet esansları ayrı damıtıyorsun . Çok yoğun katılmadığı için de zamanla geçiyordur kokusu. Teşekkür ederim:) Sevgiler

      Sil
  22. Hediye vermek icin cok guzel bir fikir. Hem guzel kokmasi hem de guzel bir ani hatirlatan bir resim, verilebilecek en guzel hediyelerden sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fotoğraflar ömürlük oluyor. Teşekkür ederim güzel yorumum için. Sevgiler

      Sil
  23. hep merak ettiğim bir konuydu, detaylı bilgi verdiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek zevkti. Teşekkür ederim Sevgiler :)

      Sil
  24. Blogunuzu buyuk bir hayranlikla takip ediyorum , daha fazla paylasim yapmaniz dilegi ile , emeginize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sanırım tatil tembellik yaptı ama yavaş yavaş dönüyorum paylaşımlara.....

      Sil
  25. Blogunuzu buyuk bir hayranlikla takip ediyorum , daha fazla paylasim yapmaniz dilegi ile , emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  26. Whatsaptaki listeye göre takibe almadıklarımı takibe alıyorum.Tabi ki sizi de takibe aldım :) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, güzel paylaşımlarda görüşmek üzere....

      Sil
  27. Çokkkk güzell bir fikir olmuş canım :D Bana da beklerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , tabiki uğrarım :)

      Sil
  28. bir ara bende çok yapmıştım bunlardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ben de zevkle yapmıştım ama artık yapamıyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  29. Elinize sağlık. Severek kullandığım ürünlerin nasıl yapıldığını öğrenmiş oldum bu yazı sayesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Yararlı bir paylaşım olduysa ne mutlu bana.😊

      Sil
  30. Harika olmuş, ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  31. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Gerçekten öyle yapılan herşey çok güzel oluyor.

      Sil
  32. Sanırım bu tarz ürünler banyo ve girişlerde çok işe yarar. Hem süslü hem de güzel bir koku var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende banyo ve koridorlarda kucuk aksesuarları seviyorum.Yorum icin teşekkürler.

      Sil
  33. Thank you very much for your beautiful comment. I will definitely pass your block.

    YanıtlaSil