28 Ekim 2014 Salı

SİZ YAZIN YILLAR SONRA OKUNSUN


                        DOĞUM GÜNÜ HATIRASI


         Doğum gününde sevdiklerimizin düşüncelerini almak, yıllar sonra Çınar Bartu'nun okumasını sağlamak için kalpli kutu, çınar yapraklı kalem, çınar yapraklı not kağıdı hazırladık. yazarken ağızları tatlansın diye kutunun renginde şekerler koyduk. peki bunları nasıl yaptık? 



           Kutuyu internetten  tesadüf eseri görmüştüm. Beğendim ve gün gelir bir yerde kullanırım diye düşündüm. O gün Çınar Bartu 'nun doğum gününe denk geldi. Renkli kartonlardan hazırladım. Üzerine Kurdela, Uğur böceği ve etiketi yapıştırdım. İçine hazırladığım şekerleri ve çınar yapraklı not kağıdını koydum. Sapına mıknatıs yapıştırdım. Böylelikle buzdolabında daha kalıcı hale geldi. 
          Kalemi ise kırtasiyeden  yeşil yazan tükenmez  kalem  aldım. Arka kısmına çınar yaprağı seklinde kestiğim keçeleri yeşil tüyle beraber yapıştırdım. Üzerine uğur böceği yapıştırdım. Notu yazacak kalemlerimizde  hazırlanmış oldu.
        Artık sevdiklerimiz yazacak yıllar sonra Çınar Bartu okuyacak. .  . 


          Sevdiklerimiz yazdı yıllar sonra Çınar Bartu okuyacak. . . . 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder