15 Aralık 2014 Pazartesi

QUİLLİNG - KAĞIT KIVIRMA SANATI KİTAP AYRACI

                Quilling - Kağıt Kıvırma Sanatı 'nı takı yapmak için öğrenmek istemiştim. Çünkü farklı şeyler yapmayı ve kullanmayı çok seviyorum.Hele bir de çevremden güzel tepkiler aldıkça  onlarla paylaşmayı seviyorum. İşin içine girince ne kadar da çok farklı alanlarda kullanabileceğimi keşfettim. Tabi önce takı ile başladım. Sonra kitap ayracı yapmaya karar verdim. Çiçekler , kelebekler yaptıkça, arkadaşlarımın beğenilerini gördükçe daha da coştum. Peki ortaya ne çıktı dersiniz?  İşte bunlar. Eminim sizde çok seveceksiniz.

 Yapımı çok kolay ve çok zevkli . Bunun için quilling kâğıt şeritler, yapıştırıcı, tığ, abeslang ve internetten  ya da kursa giderek öğrendiğimiz teknikler. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış.
  Yaptığınız şekilleri isterseniz abeslangları uygun tonda boyayarak üzerine yapıştırmak. Abeslang yerine kalın renkli kartondan dikdörtgen parçalar keserek üzerine yapıştırabilirsiniz.
Not olarak: Parçaları birleştirmeden önce sertleştirmek için şeffaf ojeyi  her iki yönüne de sürüp kuruyunca yapıştırmayı unutmayın. Kartondan yaparsanız da sadece quilling e sürün.







                                 

     Şimdiden kolay gelsin. Çünkü çevrenizdekiler  beğendikçe sipariş veren çok olacak .
         Daha çok çalışmam gerekecek çok. ....;)


21 yorum:

  1. Çok sevimli olmuşlar daha önce bu yöntemle yapılmış çocuk odası panoları görmüştüm bu fikir de çok güzel ellerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. şimdi takı ve tablo yapıyorum. bitince paylaşacağım. gerçekten de güzel oluyor.

      Sil
  2. çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Mrhaba :) Blog keşif etkinliğinden geldim ve sizi takibe aldım banada beklerim :)
    http://suslusirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloğuma. mutlaka geleceğim. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

      Sil
  4. çok güzel bunlar çok şeker :) daha farklı versiyonlarını Datça'dan almıştım bu yaz severek kullanıyorum :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende severek yaptım. Şimdilerde takı üzerinde çalışıyorum. Bitince yayınlayacağım. Paylasabilrseniz sevinirim. Bana da örnek olsun. Sevgiyle kalın.

      Sil
  5. yetenekli kadınlar bir başka oluyor ya.maşallah
    blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin sefa getirdin bloğuma. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Bloğuna ziyarete geleceğim.

    YanıtlaSil
  7. Harikalar, bayıldım.Quillinge merak sarmış biri olarak epey fikir edinmiş oldum. Ellerinize sağlık, yeni çalışmalarınızı merakla bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de farklı işler yapmayı çok seviyorum. Sizden de güzel fikirler edindim. yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

      Sil
  8. Merhabalar. Ilk defa boyle bir sanat oldugunu sizden ogrendim. Digerlerini bilemiyorum ama ayraclar o kadar guzel olmus ki, harika :) Emeginize saglik..

    YanıtlaSil
  9. Değişik bir teknik. Çalışmalarınız çok hoş. Farklılıklar her zaman hayata renk katar :) Bol çalışmalar :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim. Bende tam anlamıyla bu sene öğrendim. zevkle yapıyorum. Kolay ve güzel bir teknik. Diğer çalışmaları da çok begeneceginize eminim.

    YanıtlaSil
  11. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım..Benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldin. hemen geliyorum bloğuna. Sevgiyle kal.

      Sil
  12. Hepsi birbirinden güzel ama kalpli olanlar favorim:))) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende sizin çalışmalarınızı yakından takip ediyorum, örnek alıyorum. 😊

      Sil
    2. Çok sevindim. Sormak istediğiniz bir şey olursa sorun lütfen...

      Sil
  13. Teşekkür ederim. Sorarım mutlaka. Zaten kağıtları sizden sipariş etmiştik.

    YanıtlaSil