10 Şubat 2016 Çarşamba

KADINA DAİR (MİM)

   


      Mimleneli bayağı oldu ama böyle bir konuyla ilgili bir şeyler yazmak için uygun ve sakin bir zaman beklemem gerekti. Beni mimleyen  Sevdicann 'a ve Korefenomeni 'ne teşekkür ederim. Mimlenen blogların yazılarını okudum hepsi de kadın olmak ile ilgili güzel ve yararlı yazıları yazmışlar zaten. Kadın olmanın zorluklarını ve yaşanan olayların üzüntüsünü yaşadığımız bir dönemde  Ben de ;


    BİR KADIN GİDERSE EVDEN HER ŞEY GİDER...
Mutfaktaki tıkırtılar gider.
Güle güle diyen, Hoş geldin diyen ses gider.
Evdeki ses, Nefes gider.
Bir KADIN giderse hayatından bir Anne gider.
Bir Eş gider.
Bir KADIN giderse hayatından Dost gider, Arkadaş gider.
Bir KADIN giderse hayatından HER ŞEY GİDER......
                   Hayatımızdaki KADINLARIN değerini bilmek dileğiyle.....  Diyorum.


Ben de Soslu Badem
            Nur-ela-m    mimliyorum.
         

8 yorum:

  1. canım mim için teşekkürler öpüldün :)))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anlatmışsın canım. Bir kadın giderse evin sesi,neşesi gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, her zaman güzel anılmak ve davranılmak dileğiyle .

      Sil
  3. Kadinlarin dünyada hakketikleri degeri bulmasini diliyorum bundan sonrasi için.

    YanıtlaSil
  4. canım ben de çok teşekkür ederim :) dediğim gibi hep mimlenmek istemişimdir ama harika bir konu olmuş şaşırdım ve ben de dingin bir kafayla yazmak istiyorum öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım, yazını zevkle bekliyorum. Öpüyorum

      Sil