13 Ocak 2015 Salı

KEÇEDEN BEBEK ALBÜMÜ NASIL YAPILIR ?

KEÇEDEN TREN  ŞEKLİNDE BEBEK ALBÜMÜ 
     Bebeğinizin ay ay resmini koyabileceğiniz, kendi el emeğinizle yapabileceğiniz bir albüm yapmaya ne dersiniz? Tek yapmanız gereken keçenizi , makasınızı, yapıştırıcı  ya da silikonunuzu, süslemek için malzemelerinizi ve bebeğinizin ay ay çekilmiş resmini almak.


 
   
   Dikdörtgen parçalar kesiyoruz. Üzerine cep yapmak için küçük bir dikdörtgen parçalar kesip yapıştırıyorsunuz. Tekerlek için üst üste gelecek sekilde yuvarlak kesip yapıştırıyoruz. Vagonlarımızı hazırlamış oluyoruz.


      Lokomotifimizi de resimdeki gibi hazırlayıp vagonlarla Kurdela ya da keçeden şeritler keserek birleştiriyoruz.
      Zaman trenimiz hazır. Bebeğinizin gelişimini takip edebilir, ne kadar çabuk büyüdüğünü görebilirsiniz.
     Sevgiler...
   

12 yorum:

  1. Harika fikir :) Çok güzel çok şirin olmuş :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle. Sevgiyle kal.

      Sil
  2. Çoooook güzel olmuş muhakkak deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim canım. Denediğin zaman görmek isterim. Sevgiler :)

      Sil
  3. Açıkçası senden farklı ve özgün şeyler görmek bana keyif veriyor canım. Ellerine emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Farklı işler yapmak bana da zevk veriyor. Beğendiğine sevindim.

      Sil
  4. Çok güzel. Ellerinize sağlık. Tabi ki bebişleri de unutmamak gerek. Asıl güzellik onlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Herşey bebişler için. Allahım herkesin evladına sağlık versin.

      Sil
  5. Hoş geldin bloğuma. Takibe aldım bloğunu. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle. ;)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    Bende Bloğunuzu blog Keşif Etkinliği sayesinde buldum. Takibe aldım bana da beklerim :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloğuma. mutlaka uğrarım. Sevgiyle kal. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

      Sil