24 Ocak 2015 Cumartesi

MİMLENMEK BÖYLE BİR ŞEY. . .

       Sevgili Soslu Badem  tarafından mimlendim. Dilek  ciğim  teşekkür ederim. Soruları cevaplıyorum.


1)2014 yılını nasıl tarif edersiniz?
-Bebeğim ile gelişimindeki ilkleri yaşayarak heyecanlı ve hızlı 
2) Ürün zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?
-El işlerini bırakmıştım şimdi tam gaz devam. 
3) Hayatında ilk kez yaptığın neydi? 
- Hiç görmediğim ve yeteri kadar tanımadığım arkadaşlara hediye yollamak. 
4) Kilo aldın mı verdin mi? 
- çok kilo alıp verdim.
5)Saçlarını uzattım mı kısalttım mı? 
- Uzattım. 
6 )Kozmetik ve bakım ürünlerine çok mu az mı para harcarken? 
- Ne çok ne de az para harcarım. 
7) En fazla gelen cep telefonu faturan  ?
-100 tl 
8) Yaptığın tatil? 
- Bebeğim olduğu için 2 yıldır tatil yapmıyorum. 
9) Çok alkol aldığın oluyor mu?
-Hiç alkollü içki içmedim. 
10)Telefonla en çok kiminle konuşursun? 
- Eşimle. 
11)En güzel anılarından bir tanesi?
-Bebeğimden ilk anne lafını duyduğum an unutulmazdı . 
12 )zamanını en çok kiminle geçiyorsun?
-Eşimle ve bebeğimle.
13)En çok dinlediğin şarkı? 
-Demet Akalın Koltuk 
14)Aklında en çok kalan kitap? 
-Böğürtlen Kışı 
15 ) En beğendiğin dizi? 
-Kiraz Mevsimi 
16)20 14 te çıkardığın ders?
-insanlara gereğinden fazla değer vermemek.
17) Güzel olay?
-Bebeğimin güldüğü her an.
18)Berbat olay?
- Arkadaş dediğim insanların arkadan konuşması 
19)Kendini başarılı hissettiğin olay?
-El sanatlarına dair çalışmalar 
20)İmkanın olsa 2014 'ü yeniden yaşamak istermiydin? 
-İstemezdim,benim için üzücü olaylar yaşandı. 
21)2015 'te ilk düşündüğün ve hissettiğin? 
-Sevdiklerimle mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yaşam 

      Bende sevgili Sevdicann ve Mutfak Hazinem i mimlemeye karar verdim.
       Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın. 













4 yorum:

  1. Teşekkür ederim Şükrancığım. Her zaman yanımda olmakla kalmadın üstelik mimledin :) Ancak açıkçası anladığım mimlemenin yanında özel bir durum varsa bunu bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım her zaman desteğe hazırım. Bende ilk kez mimlendim. Önce ne yapacağımı anlamadım. araştırdım mimlenen herkes yukardaki sorulara cevap vermiş, sonrada başkasını mimlemiş.

      Sil
  2. canım çok güzel cevaplar olmuş . bu arada böğürten kışını bende merak ediyorum yakın zamanda okurum işallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. merak ettiğin kadar var. Beğeneceğinize eminim.

      Sil