8 Kasım 2015 Pazar

ŞİMŞEK MCQUEEN TEMALI DOĞUM GÜNÜ İÇİN NE YAPMALI?

ŞİMŞEK MCQUEENLİ DOĞUM GÜNÜ 
       Sevdiklerimizin doğum günü yaklaşmaya başlayınca bizim de hazırlıklarımız başlar. Ne hediye alsak, pastası nasıl olsa, misafirlere neler ikram etsek, onlara bizden hatıra kalacak hangi hediyeleri yapsak diye araştırmaya başlarız.Hele bir de doğum günü yavrumuzunsa daha da heyecanlı olur. 
        İşe konsept bulmakla  başlayabilirsiniz. Bebeğimizin sevdiği bir oyuncak, çizgi film kahramanı bize güzel fikirler verir. 

       Benim bebeğim birçok erkek çocuğu gibi arabalarla oynamayı çok sevdiği için" ŞİMŞEK MCQUEEN TEMALI  " doğum günü yapmaya karar verdim. Araba temalı doğum günü partisi için hazırlıklarımı paylaşıyorum. Umarım sizlere de güzel fikirler olur. Öncelikle servis yapacağımız tabak, bardak, çatal, peçete vs. hazırlıklarımız..... İnternette birçok site yaptırabileceğiniz stickerlarımız . 

                    
      Üzerinde bebeğimin resmi ve doğum tarihi yazılı Şimşek Mcqueenli  peçete bantı. 

 
     Misafirlerimize ikram edeceğimiz üzerinde bebeğimin resmi ve doğum tarihi yazılı Şimşek Mcqueenli    stickerlı sularımız.

                 
      Soğuk içecekler için üzerinde bebeğimin resmi ve doğum tarihi yazılı Şimşek Mcqueenli büyük boy stickerlı bardağımız. 

                 
      Bu da minik misafirlere üzerinde bebeğimin resmi ve doğum tarihi yazılı Şimşek Mcqueenli küçük boy stickerlı pipetlerimiz.
       
    Servise hazırız artık. :) 
    
 
       Bunlarda Ganaj çikolatayı belmari usulü eritip Şimşek Mcqueenli kalıplara döktüğüm çikolatalarımız. Çıt çıtlı poşetlere yerleştirip ağzına küçük boy stickerlarımızı yapıştırıp misafirlerimize ikram edeceğimiz çikolatalarımız. 

  
       Hediyelerimiz bitmedi. Kız ve erkek çocuk misafirlerimiz için keçeden yaptığım Şimşek Mcqueenli kalem süsümüz. 


        Doğum gününde  hatıra çerçevesi olmadan resim çekilmez . Tabi bunu ben yapmadım.Hazır Şimşek Mcqueenli  çerçeve.Ben sadece ismini çıktı  alıp yapıştırdım.  Siz isterseniz keçeden arabalar yapıp Mukavvaya yapıştırıp çerçeve yapabilirsiniz. 

        En eğlenceli kısma geldik. Minik misafirlerin  zevkle oynayacağı "Şimşek Mcqueenli Pinyata "mız. Pinyata kartondan bir kutu küçük bir ağzı  var. İçi çikolata, şeker, kek veya minik hediyeler dolduruluyor. Miniklerin yetişecek yüksekliğe asılıyor . Çocuklar sırayla kutuya sopa ile vurarak içindekileri düşürmeye çalışıyor.Düşen hediyeler çocuklar tarafından toplanıyor. 
        Ve pastamız Şimşek Mcqueenli  ÇINAR BARTU 2 YAŞINDA. 
      Sevdiklerimizin doğum günlerini iyi günlerde kutlayın 

14 yorum:

  1. Nice yaşlara Çınar Bartu..:) Annesi ne güzel şeyler hazırlamış onun için. Herşey çok güzel düşünülmüş... Çocukları mutlu etmekten daha güzel ne var.. Ben de oğlumun 3 yaş pastasını şimşek arabalı yapmıştım.. Çok sevindi.. Peki yedi mi? Hayır.::) Yaş pasta sevmiyor bizimki.. Olsun mutluluğu yeter..Pastayı da biz yedik afiyetle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Aynen öyle onların mutluluğu yeter, gerçi bizimki çok bir şey anlamadı ama şimdiden hatıra kalsın diye kutladık. Bizde de aynı pastayı afiyetle misafirler yedi.

      Sil
  2. elnize sağlık :)
    Takibe aldım, Beklerim :)
    balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen geliyorum. Sevgiler

      Sil
  3. Çınar Bartu iyi ki doğdun yakışıklı prens..
    Sevdiklerinizle nice güzel yıllarınız olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Hep beraber inşallah. :)

      Sil
  4. süper olmuş ellerinize sağlık... takibe aldım sizi bende bloğuma beklerim sevgiler...
    www.balbocuguveannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Artık bende güzel Paylaşımlarınızı takipteyim.

      Sil
  5. çok çok şirin olmuş. Ne kadar beceriklisiniz, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Zevkle yapıyorum. Sevgiler

      Sil
  6. daha nice yaşlarını görün inşallah,hepsi çok güzel olmuş maşallah size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah. Teşekkür ederim güzel dileklerin için. sevgiler

      Sil