5 Eylül 2016 Pazartesi

2. YAŞA MERHABA ÇEKİLİŞİ SONA ERDİ....

2. YAŞA MERHABA      

Şükran'ca Paylaşımlar 'da Çekiliş
Şükran'ca Paylaşımlar 'da Çekiliş
          Uzun bir yaz tatilinden sonra yeni paylaşımımla merhaba diyorum sizlere.Nedense tatil boyunca paylaşımda bulunmak , paylaşımları takip etmek zor oldu. Sanırım sevdiklerimle zaman geçirmek vaktimi daha çok aldı.
          Ama artık Bloğumun 2. Yaşını  Kutlamak için bir Çekilişle karşınızdayım. Bloğumda çoğunlukla kendi el emeği , göz nuru yaptığım çalışmaları paylaştım. Artık bunlardan bazılarını sizlerle paylaşma zamanı geldi. Çekilişe  yine kendi el emeği, göz nuru yaptığım çalışmalarımla katılacağım.

         Şimdiye kadar bir çok çekilişe katıldım, ama yapmak bugüneymiş . İlk deneyimim olduğu için umarım hata yapmadan takip edebilirim. Olursa da şimdiden kusura bakmayın.
        
       Çekiliş İçin : - 1 adet iğne oyası takı seti
                              - 1 adet tebrik kartı
                              - 1 adet keçeden kitap ayracı hazırladım


İğne Oyası Takı Seti
İğne Oyası Kolye, Yüzük ve Küpe Seti
Kelebekli Tebrik kartı
Tebrik Kartı
Keçeden Kitap Ayracı
Keçeden Kitap Ayracı
       Sıra gelelim çekiliş için yapmanız gerekenlere:
 *  " İzleyiciler "(GFC 'den )  bölümünden takip et butonuna tıklayarak takip etmek.
 * Çekilişi resmi ile bloğuma bağlantı ekleyerek sayfanızda paylaşmak ya da Google + da  duyurusunu yapmak.
 * Yorum kısmında mail adresini yazmayı unutmamak.

   Daha çok blogger arkadaşıma ulaşsın diye Çekiliş tarihini biraz daha uzatmaya karar verdim.
30. 10.2016 tarihinde sona erecektir. Çekiliş sonucu 5.11.2016 tarihinde açıklanacaktır.

      Çekiliş sonucu RANDOM.ORG üzerinden yapılacaktır. 

      Kargo ücreti tarafıma aittir. Yurt dışı gönderimi yapılmayacaktır.

Herkese bol şans diliyorum. 

Sevgiyle kalın, Şükran'ca Paylaşımı Takipte kalın......
   
   


29 yorum:

  1. canım nice iki senelere...
    gfcden takipteyim.
    blog paylaşımım;
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/2016/09/sukranca-paylasmlarda-cekiliz-zaman.html
    mail adresim soslubadem@gmail.com
    bol katılımlı olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım desteğin için.İnşallah canım katılımları bekliyoruz.

      Sil
  2. merhaba.. takıbe aldm, bende beklıyorum hemen:))) blogunuzu yenı takıbe basladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz bloğuma, uğrarım mutlaka. :)

      Sil
  3. katıldım şükran hanım.
    sizi takip ettim bloğumda paylaştım paylaşım linkim http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/2016/09/sukranca-paylasmlarda-cekilis-zaman.html

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir blog böyle el emegi şeyleri hep çok sevmişimdir.Bende varım çekilişte :) Bloğumda paylaştım.Sizi de beklerim bloğuma hem instagram sayfamda da benim de bir çekilişim var katılmak isterseniz aslolan güzellik ismim :)

    aslolanguzellik@hotmail.com

    http://aslolanguzellik.blogspot.com.tr/2016/09/sukranca-paylasmlarda-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,takipteyim,çekilişe katıldım. Sevgiler:)

      Sil
  6. Nice nice yaslara canim.

    YanıtlaSil
  7. Katıldım canım nice mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler paylaşım linkini ve mail adresini atarsan sevinirim.

      Sil
  8. katıldım ve bloğumda yer verdim canım
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/2016/09/sukranca-paylasmlarda-cekilis.html
    mail adresim:guzelvekulturlu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim desteğin için sevgiler:)

      Sil
  9. Blog sayfanızın 2. yaşı kutlu olsun. Bol katılımlı çekiliş olması dileğiyle :)

    Takipteyim
    yeliz-art
    yeliz-art@hotmail.com
    http://yeliz-yeliz-art.blogspot.com.tr/2016/09/sukran-ca-paylasmlar-blog-2-yasa.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için Teşekkür ederim .Sağ taraftaki izle butonuyla da takip edersen sevinirim .

      Sil
    2. Takipteydim ama görünmüyordum. Takip iptal edip tekrar takip ettim. Şimdi görünüyorum.

      Sil
    3. Teşekkür ederim.Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere....

      Sil
  10. selamlar,hayat adıyla izlemeye aldım. Bloğumda paylaştım. http://adsd-msr.blogspot.com.tr/2016/09/son-cekilis-haberleri.html

    mail adresim adasdelenster@gmail.com

    benim bloğumda da çekilişim var ben de beklerim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşım için teşekkür ederim . Bir de Sağ taraftaki İzle butonuyla takibe alırsan sevinirim.

      Sil
  11. Daha nice uzun yıllara diyelim o zaman Şükran hanım 🎂. Sizi zaten takip ediyorum. G+ da paylaştım. Bol katılımlı olur inşallah. Sevgilerimle.
    Mail adresim
    kurabiyecimiss@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılım ve paylaşım için. Sevgilerimle :)

      Sil
  12. Yurtdışı gönderimi yapılamadığından katılan arkadaşlara bol şans dilerim :) ❤

    YanıtlaSil
  13. Merhaba yeni yaşınızı bol yazılı geçirirsiniz umarım daha nice yaşlara :) gfc de semra akarsu olarak takipteyim g+ da paylaştım :)
    Mail adresim: semra-akarsu@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılımınız için, İZLEYİCİLER bölümünden İZLE butonuna tıklarsanız sevinirim. Bol şanslar :)

      Sil